ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КРАПЛИНКА"
Група «Краплинка» є в нашому садку,
Ніде не знайдете ви більше таку,
Тут казка гніздечко звиває своє,
А дружба, як сонечко, радість дає.
Пріоритетний напрямок роботи групи: театралізована діяльність.
З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:
Орієнтовний розпорядок дня на час адаптованого карантину(9–ти година) |
|
Зустріч дітей на ігровому майданчику, температурний скринінг |
8.00 – 8.10 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі |
8.10 – 8.20 |
Вхід до групового приміщення |
8.20 – 8.25 |
Проведення гігієнічних процедур |
8.25 – 8.30 |
Підготовка до сніданку, сніданок |
8.30 – 9.00 |
Підготовка до заняття. Заняття |
9.00 – 10.40 |
Підготовка до прогулянки |
10.40 – 10.50 |
Вихід на прогулянку |
10.50 – 10.55 |
Прогулянка, ігри, спостереження |
10.55 – 12.15 |
Повернення з прогулянки |
12.15 – 12.20 |
Проведення гігієнічних процедур |
12.20 – 12.30 |
Температурний скринінг |
12.30 – 12.40 |
Підготовка до обіду, обід |
12.40 – 13.00 |
Підготовка до сну, сон |
13.00 – 15.10 |
Поступовий підйом, загартовувальні процедури |
15.10 – 15.30 |
Проведення гігієнічних процедур |
15.30 – 15.40 |
Підготовка до полуденку, полуденок |
15.40 – 16.00 |
Температурний скринінг |
16.00 – 16.10 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому. |
16.10 – 17.00 |
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
Дні тижня |
Освітня діяльність |
понеділок |
ІІ половина дня Здоров’язберігальна, рухова діяльність (індивідуальна робота) |
Вівторок
|
ІІ половина дня Гурткова робота «Розвивальне читання» Сенсорно-пізнавальна діяльність (індивідуальна робота) Художнє читання |
середа |
ІІ половина дня Предметно-ігрова діяльність (індивідуальна робота) Театралізація |
четвер |
2.Художньо-естетична діяльність (музичне заняття) - 9.30 ІІ половина дня Комунікативно-мовленнєва діяльність (індивідуальна робота) Театралізація |
п’ятниця |
ІІ половина дня Художньо-естетична діяльність (індивідуальна робота) Театралізація / Художнє читання |
ОСЬ ТАКІ МИ: