Перейти до контенту

група “Веселка”

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "ВЕСЕЛКА"

Є група "ВЕСЕЛКА" у нашім садку. Ніде не знайдете Ви більше таку!    Тут казка живе, веселковий тут рай, тут сміхудитячого б'є водограй.      Тут творчість гніздечко звиває своє,                                                           Тут логіка дітям уроки дає.                                                                               Тут Дружба заспівує пісню дзвінку,        

Пріоритетний напрямок роботи групи: екологічне виховання – формування елементів валеологічного світогляду, використання пошуково – дослідницької діяльності.

З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

НАША ГРУПА

  

НАШ ДЕНЬ:

07.30 – 08.30 – Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика.

08.30 - 09.00 –  Підготовка до сніданку, сніданок.

09.00 – 10.00 – Підготовка до занять, заняття.

10.00 -12.10 –   Підготовка до прогулянки, прогулянка, Індивідуальні заняття, самостійна діяльність за вибором дітей, повернення з прогулянки

12.30 – 13.00 – Підготовка до обіду, обід.

13.00 – 15.00 – Підготовка до сну, денний сон.

15.00 -  15.30  - Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заходи.

15.30 -16.30 –   Полуденок. Ігри, самостійна діяльність, індивідуальні заняття.

16.30 – 18.00 – Підготовка до прогулянки, прогулянка. Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.

Орієнтовний розклад занять для дітей середньої групи на 2019 – 2020 навчальний рік

( за освітньою програмою «Впевнений старт» )

День Пріоритетна діяльність Діяльність організована дорослими зі всіма дітьми (перша половина дня до  прогулянки) Діяльність із підгрупами дітей за ініціативою дорослого чи дитини (прогулянки та друга половина дня) Індивідуальна робота з дітьми за ініціативою дорослого чи дитини (прогулянки та друга половина дня) Самостійна діяльність  дітей (домінує безпосереднє (пряме) керівництво діяльністю дітей, але застосовується й опосередковане (непряме) керівництво)
Понеділок Комунікативна 1.Мовленнєва діяльність

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Художньо-естетична діяльність : музика

Мовленнєві ігри

Рольові діалоги

Драматизації

Індивідуальні завдання для дітей Активність дітей у розвивальному просторі групи
Вівторок Художньо-естетична 1.Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Народні ігри

Обрядові ігри

Індивідуальні завдання для дітей Активність дітей у розвивальному просторі групи
Середа Ігрова 1.Мовлення

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3.Здоров’язберігальна, рухова діяльність : на вулиці

Індивідуальні завдання для дітей Активність дітей у розвивальному просторі групи
Четвер Здоров’язбері-

гальна, рухова

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

3. Художньо-естетична діяльність : музика

Ігри – змагання

Естафети

Рухливі ігри

Індивідуальні завдання

для дітей

Активність дітей у розвивальному просторі групи
П’ятниця Сюжетно-рольова гра за інтересами дітей 1.Мовленнєва діяльність

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Ігри-драматизації Індивідуальні завдання

для дітей

Активність дітей у розвивальному просторі групи
Понеділок Мовленнєва 1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Художньо-естетична діяльність : музика Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Ігри на основі літературних текстів Індивідуальні завдання

для дітей

Активність дітей у розвивальному просторі групи
Вівторок Пізнавально-Дослідницька 1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Ігри-експеримен-тування Індивідуальні завдання

для дітей

Активність дітей у розвивальному просторі групи
Середа Ігрова 1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : на вулиці

Ігри-забави

Ігри-розваги

Індивідуальні завдання для дітей Активність дітей у розвивальному просторі групи
Четвер Здоров’язбері-

гальна, рухова

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність : музика

Спортивні ігри Індивідуальні завдання для дітей Активність дітей у розвивальному просторі групи
П'ятниця 1. Мовленнєва діяльність

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Ігри-імітації Індивідуальні завдання для дітей Активність дітей у розвивальному просторі групи
Понеділок 1. Мовленнєва діяльність

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Художньо-естетична діяльність : музика

Ігри на основі літературних текстів Індивідуальні завдання для дітей Активність дітей у розвивальному просторі групи
Вівторок Художньо-естетична 1.Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Hand-made Індивідуальні завдання для дітей Активність дітей у розвивальному просторі групи
Середа Господарсько-побутова 1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

Ігри з ігровим полем Індивідуальні завдання для дітей Активність дітей у розвивальному просторі групи
Четвер Особистісний розвиток: соціально-ігрове проектування за спільним творчим задумом дітей 1. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : на вулиці

Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички

Сюжетно-рольова гра Активність дітей у розвивальному просторі групи
П’ятниця Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички Сюжетно-рольова гра за участю батьків Активність дітей у розвивальному просторі групи