Перейти до контенту

група “Сонечко”

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "СОНЕЧКО"

СонечкаМалюки ми маленькі
Веселенькі, чепурненькі
Любим бігати й стрибати,
У веселі ігри грати.

Пріоритетний напрямок роботи групи: сенсорно пізнавальний розвиток

З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

МІНІ-МУЗЕЙ "ЧАРІВНИЙ ҐУДЗИК"

«Героем» нашого міні-музею став звичайний ґудзик, яким полюбляють гратися малюки. Ідея створення такого музею з'явилася, коли ми дізналися, що в Польщі знаходиться «Музей ґудзика», а пам'ятник - в одному з міст США.14

Дітям дуже подобалося розглядати ґудзики, милуватися ними, знаходити подібності та відмінності. Малята задавали безліч питань: «Як раніше люди обходилися без ґудзиків?», «Коли люди винайшли гудзик?», «З чого виробляють ґудзики?» та  ін.

Батьки разом з дітьми та вихователями дошкільних груп зробили вироби з ґудзиків (картини, дидактичні ігри та ін). Оформили виставку робіт, яку відвідали діти і співробітники нашого дошкільного підрозділу.


НАША ГРУПА

РЕЖИМ РОБОТИ:

ПОНЕДІЛОК:

1. Дитина у світі культури  (музичний калейдоскоп) - 9.00

 2. Дитина в соціумі (предметний світ) + дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення)

Фізкультурний комплекс

 ІІ половина дня

Господарсько-побутова праця  

ВІВТОРОК:

1. Дитина в природному довкіллі + мовлення дитини

2. Здоров’я та фізичний розвиток  (фізична культура)  9.30

ІІ половина дня

Конструювання

СЕРЕДА:

1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2. Дитина у світі культури (образотворча майстерня - аплікація)

ІІ половина дня

Розваги

ЧЕТВЕР:

1. Дитина у світі культури  (музичний калейдоскоп)- 9.00

2. Дитина в соціумі (соціальний світ) + мовлення дитини «Освіта сталого розвитку»

Пішохідний перехід

ІІ половина дня

Самостійна художня діяльність

П'ЯТНИЦЯ:

1. Мовлення дитини + дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)

2. Здоров’я та фізичний розвиток  (фізична культура) - 9.30

ІІ половина дня

Театральна мозаїка/літературна скринька

Режим дня:

07.00 – 07.50 – Зустріч дітей, огляд, ігри.

08.20 - 08.30 – Ранкова гімнастика.

08.30 - 09.00 – Підготовка до сніданку, сніданок.

09.00 – 09.40 – Підготовка до заняття, заняття.

09.40 -10.00 –   Підготовка до прогулянки.

10.00 – 11.30 – Прогулянка, самостійна діяльність.

11.30 – 11.40 – Повернення з прогулянки.

11.40 – 12.20 – Підготовка до обіду, обід.

12.20 – 15.00 – Підготовка до сну, сон.

15.00 -  15.25  - Поступовий підйом, оздоровчі процедури

15.25 -15.50 – Підготовка до полуденку, полуденок.

15.50 -16.30 – Ігри, індивідуальні заняття.

16.30 -17.30 - Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіда вихователя з батьками, повернення дітей додому.