Перейти до контенту

група “Сонечко”

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "СОНЕЧКО"

СонечкаМалюки ми маленькі
Веселенькі, чепурненькі
Любим бігати й стрибати,
У веселі ігри грати.

Пріоритетний напрямок роботи групи: мовленнєвий розвиток з використанням елементів інноваційних технологій  Л.Шелестової "Вчимося читати".

З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

Орієнтовний розпорядок дня на час адаптованого карантину

Зустріч дітей на ігровому майданчику, температурний скринінг 7.00 – 8.10
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 8.10 – 8.20
Вхід до групового приміщення 8.20 – 8.25
Проведення гігієнічних процедур 8.25 – 8.30
Підготовка до сніданку, сніданок 8.30 – 9.00
Підготовка до заняття. Заняття 9.00 – 10.00
Підготовка до прогулянки 10.00 – 10.15
Вихід на прогулянку 10.15 – 10.20
Прогулянка, ігри, спостереження 10.20 – 11.40
Повернення з прогулянки 11.40 -11.50
Проведення гігієнічних процедур 11.50 – 12.00
Температурний скринінг 12.00 – 12.10
Підготовка до обіду, обід 12.10 – 12.40
Проведення гігієнічних процедур 12.40 – 12.50
Підготовка до сну, сон 12.50 – 15.00
Поступовий підйом, загартовувальні процедури 15.00 – 15.20
Проведення гігієнічних процедур 15.20 – 15.30
Підготовка до полуденку, полуденок 15.30 – 15.50
Температурний скринінг 15.50 – 16.00
Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому. 16.00 – 17.30

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Понеділок

  1. Дитина у природному довкіллі + дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення)
  2. Дитина у світі культури (музичний калейдоскоп) 9:30

Фізкультурний комплекс

ІІ половина дня: Конструювання

Вівторок

  1. Здоров’я та фізичний розвиток (фізична культура) 9.00
  2. Мовлення дитини

ІІ половина дня: Господарсько-побутова праця

 Середа

  1. Дитина у світі культури (музичний калейдоскоп) 9:00
  2. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі +

дитина у світі культури (образотворча майстерня – аплікація)

ІІ половина дня: Розваги

Четвер

1. Здоров’я та фізичний розвиток  (фізична культура) 9.00

2. Дитина у соціумі (предметний світ) + мовлення дитини/Освіта сталого розвитку

ІІ половина дня: Самостійна художня діяльність

П’ятниця

  1. Дитина у соціумі (соціальний світ)
  2. Мовлення дитини + дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)

ІІ половина дня: Театральна мозаїка/літературна скринька

НАША ГРУПА