Перейти до контенту

група “Сонечко”

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "СОНЕЧКО"

СонечкаМалюки ми маленькі
Веселенькі, чепурненькі
Любим бігати й стрибати,
У веселі ігри грати.

Пріоритетний напрямок роботи групи: мовленнєвий розвиток з використанням елементів інноваційних технологій  Л.Шелестової "Вчимося читати".

З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

Орієнтовний розпорядок дня на час адаптованого карантину

(9-ти годинна)

Зустріч дітей на ігровому майданчику, температурний скринінг 8.00 – 8.15
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 8.15 – 8.25
Вхід до групового приміщення       8.25 – 8.30
Проведення гігієнічних процедур 8.30 – 8.40
Підготовка до сніданку, сніданок 8.40 – 9.00
Підготовка до заняття. Заняття 9.00 – 10.10
Підготовка до прогулянки 10.10 – 10.20
Вихід на прогулянку 10.20 – 10.30
Прогулянка, ігри, спостереження 10.30 – 11.50
Повернення з прогулянки 11.50 – 12.00
Проведення гігієнічних процедур 12.00 – 12.10
Температурний скринінг 12.10 – 12.20
Підготовка до обіду, обід 12.20 – 12.50
Проведення гігієнічних процедур 12.50 – 13.00
Підготовка до сну, сон 13.00 – 15.00
Поступовий підйом, загартовувальні процедури 15.00 – 15.20
Проведення гігієнічних процедур 15.20 – 15.30
Підготовка до полуденку, полуденок 15.30 – 15.50
Температурний скринінг 15.50 – 16.00
Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому. 16.00 – 17.00

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Дні тижня Освітня діяльність
понеділок
  1. Екопростір розвитку дитини (природний світ: дитина у світі природи).
  2. Дитина у світі мистецтва (літературне образотворення) «Освіта сталого розвитку» (літературне образотворення) + (художньо-продуктивне образотворення - ліплення)
  3. Здоров’я та фізичний розвиток (фізична культура) вихователь - 11.00                              

ІІ половина дня Господарсько-побутова праця

Вівторок

 

  1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.
  2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ) + комунікативний розвиток особистості.
  3. Дитина у світі мистецтва (музика)10.30

ІІ половина дня     Самостійна художня діяльність

середа
  1. Комунікативний розвиток особистості (навчання елементів грамоти)
  2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ) дитина у світі мистецтва (художньо-продуктивне образотворення – аплікація)
  3. Здоров’я та фізичний розвиток 11.00

ІІ половина дня Конструювання

четвер
  1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
  2. Дитина у світі мистецтва (музика)10.00
  3. Екопростір розвитку дитини (предметний світ)

ІІ половина дня Театральна мозаїка

п’ятниця
  1. Екопростір розвитку дитини (природний світ: дитина у світі природи) + комунікативний розвиток особистості
  2. Дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)
  3. Здоров’я та фізичний розвиток 11.00

ІІ половина дня Ручна праця

НАША ГРУПА