Перейти до контенту

Група «Краплинка»

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КРАПЛИНКА"

Краплинка3Група «Краплинка» є в нашому садку,
Ніде не знайдете ви більше таку,
Тут казка гніздечко звиває своє,
А дружба, як сонечко, радість дає.

Пріоритетний напрямок роботи групи:  театралізована діяльність.

З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

Орієнтовний розпорядок дня на час адаптованого карантину

(9–ти година)

Зустріч дітей на ігровому майданчику, температурний скринінг    

8.00 – 8.10

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8.10 – 8.20

Вхід до групового приміщення

8.20 – 8.25

Проведення гігієнічних процедур

8.25 – 8.30

Підготовка до сніданку, сніданок

8.30 – 9.00

Підготовка до заняття. Заняття

9.00 – 10.40

Підготовка до прогулянки

10.40 – 10.50

Вихід на прогулянку

10.50 – 10.55

Прогулянка, ігри, спостереження

10.55 – 12.15

Повернення з прогулянки

12.15 – 12.20

Проведення гігієнічних процедур

12.20 – 12.30

Температурний скринінг

12.30 – 12.40

Підготовка до обіду, обід

12.40 – 13.00

Підготовка до сну, сон

13.00 – 15.10

Поступовий підйом, загартовувальні процедури

15.10 – 15.30

Проведення гігієнічних процедур

15.30 – 15.40

Підготовка до полуденку, полуденок

15.40 – 16.00

Температурний скринінг

16.00 – 16.10

Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.

16.10 – 17.00

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Дні тижня

Освітня діяльність

понеділок

1. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі природи.

2. Мовленнєва діяльність: розвиток мовлення.

3. Художньо-естетична діяльність (ліплення).

4. Художньо-естетична діяльність: музика 10:40

ІІ половина дня Господарсько-побутова діяльність

Вівторок

 

1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність: конструювання.

3. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі людей (ігровий тренінг).

ІІ половина дня  4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність на вулиці

середа

1. Мовленнєва діяльність: грамота

2. Художньо-естетична діяльність: Художня література +

 Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі людей

3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність в залі 10.20

4. Художньо-естетична діяльність: (аплікація)

ІІ половина дня Музично-театральна діяльність                                            

четвер

1. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення . 

3. Художньо-естетична діяльність: музика 10.40 

 4. Особистісний розвиток (ігровий тренінг)

ІІ половина дня Ігрова діяльність в мультисенсорному  просторі

п’ятниця

1. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі природи

2. Художньо-естетична діяльність: (малювання)

3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність в залі 10.20  

ІІ половина дня Пізнавально-дослідницька діяльність


ОСЬ ТАКІ МИ: