Перейти до контенту

Група «Краплинка»

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КРАПЛИНКА"

Краплинка3Група «Краплинка» є в нашому садку,
Ніде не знайдете ви більше таку,
Тут казка гніздечко звиває своє,
А дружба, як сонечко, радість дає.

Пріоритетний напрямок роботи групи:  театралізована діяльність.

 

 

З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

                                        ПОНЕДІЛОК

  1. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі природи.
  2. Мовленнєва діяльність: розвиток мовлення.
  3. Художньо-естетична діяльність (ліплення).
  4. Здоров’язберігальна, рухова діяльність на вулиці.

ІІ половина дня

Господарсько-побутова діяльність

ВІВТОРОК

  1. Художньо-естетична діяльність: музика 9.00
  2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення + Художньо-естетична діяльність: конструювання.
  3. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі людей (ігровий тренінг)

ІІ половина дня

Музично-театральна діяльність

СЕРЕДА

  1. Мовленнєва діяльність: грамота
  2. Художньо-естетична діяльність: Художня література + Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі людей
  3. Художньо-естетична діяльність: (аплікація)

ІІ половина дня

Здоров’язберігальна, рухова діяльність в залі

ЧЕТВЕР

  1. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів
  2. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення
  3. Художньо-естетична діяльність: музика 10.10
  4. Особистісний розвиток (ігровий тренінг)

ІІ половина дня

Ігрова діяльність в мультисенсорному  просторі

П’ЯТНИЦЯ

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі природи

  1. Художньо-естетична діяльність: (малювання)
  2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність в залі

10.30

ІІ половина дня

Пізнавально-дослідницька діяльність

НАШ ДЕНЬ

08.00–08.30 – ранкова зустріч дітей, ігри самостійна діяльність, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика.

08.30 − 09.00 – підготовка до сніданку, сніданок.

09.00 –10.00 – підготовка до занять, заняття.

10.00 − 12.00 – прогулянка

12.00 – 13.00 –  підготовка до обіду, обід.

13.00 – 15.00 –  денний сон.

15.00−15.30−поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заходи.

15.30−16.30 –полуденок, ігри, індивідуальні заняття, гурткова робота

16.30 – 17.00 – підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення додому.

МІНІ-МУЗЕЙ "ВИШИВКА"

Мета:

  • Ознайомити дітей з українськими вишитими рушниками, з різними видами вишивки.
  • Вчити розрізняти та розуміти орнаменти та символіку на рушниках.
  • Поповнювати знання дітей про традиції та звичаї використання рушника;
  • Виховувати у дошкільників естетичні почуття, позитивне ставлення до національних традицій, звичаїв культури України, бажання самостійно займатися художньою вишивкою.

В основу вирішення цих завдань покладені наступні принципи:

  • принцип вікових особливостей дошкільників;
  • принцип опори на інтереси дитини;
  • принцип здійснення взаємодії вихователя з дітьми при керівній ролі дорослого;
  • принцип наочності;
  • принцип послідовності;
  • принцип співпраці та взаємоповаги.

ОСЬ ТАКІ МИ: