Перейти до контенту

Група «Краплинка»

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КРАПЛИНКА"

Краплинка3Група «Краплинка» є в нашому садку,
Ніде не знайдете ви більше таку,
Тут казка гніздечко звиває своє,
А дружба, як сонечко, радість дає.

Пріоритетний напрямок роботи групи:  театралізована діяльність.

 

З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

Орієнтовний розпорядок дня на час адаптованого карантину

(9–ти година)

Зустріч дітей на ігровому майданчику, температурний скринінг    

8.00 – 8.10

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8.10 – 8.20

Вхід до групового приміщення

8.20 – 8.25

Проведення гігієнічних процедур

8.25 – 8.30

Підготовка до сніданку, сніданок

8.30 – 9.00

Підготовка до заняття. Заняття

9.00 – 10.40

Підготовка до прогулянки

10.40 – 10.50

Вихід на прогулянку

10.50 – 10.55

Прогулянка, ігри, спостереження

10.55 – 12.15

Повернення з прогулянки

12.15 – 12.20

Проведення гігієнічних процедур

12.20 – 12.30

Температурний скринінг

12.30 – 12.40

Підготовка до обіду, обід

12.40 – 13.00

Підготовка до сну, сон

13.00 – 15.10

Поступовий підйом, загартовувальні процедури

15.10 – 15.30

Проведення гігієнічних процедур

15.30 – 15.40

Підготовка до полуденку, полуденок

15.40 – 16.00

Температурний скринінг

16.00 – 16.10

Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.

16.10 – 17.00

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Дні тижня

Освітня діяльність

понеділок

  1. Комунікативно-мовленнєва діяльність (спільне коло) / предметно-ігрова діяльність (підгрупова робота)
  2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність (фізкультурне заняття) - 10.00(вихователь)

ІІ половина дня Здоров’язберігальна, рухова діяльність (індивідуальна робота)

Вівторок

 

  1. Художньо-естетична діяльність (музичне заняття) - 9.00
  2. Сенсорно-пізнавальна діяльність (дитина в світі природи) (спільне коло) / комунікативно-мовленнєва діяльність

ІІ половина дня Гурткова робота «Розвивальне читання»

Сенсорно-пізнавальна діяльність (індивідуальна робота)

Художнє читання

середа

  1. Здоров’язберігальна, рухова діяльність (фізкультурне заняття) - (зал) - 9.00
  2. Комунікативно-мовленнєва діяльність / художньо-естетична діяльність (підгрупова робота)

ІІ половина дня Предметно-ігрова діяльність (індивідуальна робота)

Театралізація                                          

четвер

  1. Предметно-ігрова діяльність (спільне коло) / сенсорно-пізнавальна діяльність (підгрупова робота)

2.Художньо-естетична діяльність (музичне заняття) - 9.30 

ІІ половина дня Комунікативно-мовленнєва діяльність (індивідуальна робота) Театралізація

п’ятниця

  1. Сенсорно-пізнавальна діяльність (елементарні математичні уявлення) (спільне коло) / художньо-естетична діяльність (підгрупова робота)
  2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність (фізкультурне заняття) - (зал)- 9.40

ІІ половина дня Художньо-естетична діяльність (індивідуальна робота) Театралізація / Художнє читання


ОСЬ ТАКІ МИ: