Перейти до контенту

Група «Краплинка»

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КРАПЛИНКА"

Краплинка3Група «Краплинка» є в нашому садку,
Ніде не знайдете ви більше таку,
Тут казка гніздечко звиває своє,
А дружба, як сонечко, радість дає.

Пріоритетний напрямок роботи групи:  театралізована діяльність.

 

 

З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

Орієнтовний розпорядок дня на час адаптованого карантину

Зустріч дітей на ігровому майданчику, температурний скринінг 

7.00 – 8.10

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8.10 – 8.20

Вхід до групового приміщення

8.20 – 8.25

Проведення гігієнічних процедур

8.25 – 8.30

Підготовка до сніданку, сніданок

8.30 – 9.00

Підготовка до заняття. Заняття

9.00 – 10.00

Підготовка до прогулянки

10.00 – 10.15

Вихід на прогулянку

10.15 – 10.20

Прогулянка, ігри, спостереження

10.20 – 11.40

Повернення з прогулянки

11.40 -11.50

Проведення гігієнічних процедур

11.50 – 12.00

Температурний скринінг

12.00 – 12.10

Підготовка до обіду, обід

12.10 – 12.40

Проведення гігієнічних процедур

12.40 – 12.50

Підготовка до сну, сон

12.50 – 15.00

Поступовий підйом, загартовувальні процедури

15.00 – 15.20

Проведення гігієнічних процедур

15.20 – 15.30

Підготовка до полуденку, полуденок

15.30 – 15.50

Температурний скринінг

15.50 – 16.00

Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.

16.00 – 17.30

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

День

Пріоритетна діяльність

Діяльність організована дорослими зі всіма дітьми (перша половина дня до  прогулянки)

Понеділок

Комунікативна

1.Мовленнєва діяльність

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Художньо-естетична діяльність : музика

Вівторок

Художньо-естетична

1.Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Середа

Ігрова

 

1.Мовлення

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3.Здоров’язберігальна, рухова діяльність : на вулиці

Четвер

Здоров’язбері-

гальна, рухова

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

3. Художньо-естетична діяльність : музика

П’ятниця

Сюжетно-рольова гра за інтересами дітей

1.Мовленнєва діяльність

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Понеділок

Мовленнєва

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Художньо-естетична діяльність : музика Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

 

Вівторок

Пізнавально-Дослідницька

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Середа

Ігрова

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : на вулиці

Четвер

Здоров’язбері-

гальна, рухова

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність : музика

П'ятниця

 

1. Мовленнєва діяльність

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Понеділок

 

1. Мовленнєва діяльність

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Художньо-естетична діяльність : музика

 

Вівторок

Художньо-естетична

1.Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Середа

Господарсько-побутова

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

 

Четвер

Особистісний розвиток: соціально-ігрове проектування за спільним творчим задумом дітей

1. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : на вулиці

Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички

П’ятниця

Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички

 


ОСЬ ТАКІ МИ: