Перейти до контенту

Група «Краплинка»

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КРАПЛИНКА"

Краплинка3Група «Краплинка» є в нашому садку,
Ніде не знайдете ви більше таку,
Тут казка гніздечко звиває своє,
А дружба, як сонечко, радість дає.

Пріоритетний напрямок роботи групи:  театралізована діяльність.

 

 

З ДІТЬМИ ПРАЦЮЮТЬ:

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

ПОНЕДІЛОК

  1. Дитина в природному довкіллі +дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення)
  2. Дитина у світі культури  (музичний калейдоскоп) - 9.30

Фізкультурний комплекс

 ІІ половина дня

 Конструювання

ВІВТОРОК

  1. Здоров’я та фізичний розвиток  (фізична культура) 9.00
  2. Дитина в соціумі (соціальний світ) + мовлення дитини «Освіта сталого розвитку»

ІІ половина дня

Господарсько-побутова праця

СЕРЕДА

  1. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі
  2. Дитина у світі культури (образотворча майстерня – аплікація)  

Пішохідний перехід

ІІ половина дня

Розваги

ЧЕТВЕР

1.Дитина в соціумі (предметний світ) +мовлення дитини .

2.Дитина у світі культури  (музичний калейдоскоп) 9.30

ІІ половина дня

Самостійна художня діяльність

П'ЯТНИЦЯ

  1. Здоров’я та фізичний розвиток  (фізична культура) - 9.00
  2. Мовлення дитини + дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)

ІІ половина дня

Театральна мозаїка/літературна скринька

НАШ ДЕНЬ

08.00 – 08.30 – Ранкова зустріч дітей, ігри самостійна діяльність, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика.

08.30 - 09.00 –   Підготовка до сніданку, сніданок.

09.00 – 10.00 –  Підготовка до занять, заняття.

10.00 -12.00 –    Прогулянка

12.00 – 13.00 –  Підготовка до обіду, обід.

13.00 – 15.00 –  Денний сон.

15.00 -  15.30  -  Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заходи.                         

15.30 -16.30 –   Полуденок, ігри, індивідуальні заняття, гурткова робота

16.30 – 17.00 – Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.

МІНІ-МУЗЕЙ "ВИШИВКА"

Мета:

  • Ознайомити дітей з українськими вишитими рушниками, з різними видами вишивки.
  • Вчити розрізняти та розуміти орнаменти та символіку на рушниках.
  • Поповнювати знання дітей про традиції та звичаї використання рушника;
  • Виховувати у дошкільників естетичні почуття, позитивне ставлення до національних традицій, звичаїв культури України, бажання самостійно займатися художньою вишивкою.

В основу вирішення цих завдань покладені наступні принципи:

  • принцип вікових особливостей дошкільників;
  • принцип опори на інтереси дитини;
  • принцип здійснення взаємодії вихователя з дітьми при керівній ролі дорослого;
  • принцип наочності;
  • принцип послідовності;
  • принцип співпраці та взаємоповаги.

ОСЬ ТАКІ МИ: