ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КАЛИНКА"
Ми допитливі малята,
Групи «Калинка» дошкільнята,
Беремось до справ завзято,
Щоб усе на світі знати.
Пріоритетний напрямок роботи групи: сенсорно пізнавальний розвиток.
З ВАМИ ПРАЦЮЮТЬ:
Орієнтовний розпорядок дня на час адаптованого карантину(10,5 годин) |
|
Зустріч дітей на ігровому майданчику, температурний скринінг |
7.30 – 8.10 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі |
8.10 – 8.20 |
Вхід до групового приміщення |
8.20 – 8.25 |
Проведення гігієнічних процедур |
8.25 – 8.30 |
Підготовка до сніданку, сніданок |
8.30 – 9.00 |
Підготовка до заняття. Заняття |
9.00 – 10.40 |
Підготовка до прогулянки |
10.40 – 10.50 |
Вихід на прогулянку |
10.50 – 10.55 |
Прогулянка, ігри, спостереження |
10.55 – 12.15 |
Повернення з прогулянки |
12.15 – 12.20 |
Проведення гігієнічних процедур |
12.20 – 12.30 |
Температурний скринінг |
12.30 – 12.40 |
Підготовка до обіду, обід |
12.40 – 13.00 |
Підготовка до сну, сон |
13.00 – 15.10 |
Поступовий підйом, загартовувальні процедури |
15.10 – 15.30 |
Проведення гігієнічних процедур |
15.30 – 15.40 |
Підготовка до полуденку, полуденок |
15.40 – 16.00 |
Температурний скринінг |
16.00 – 16.10 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому. |
16.10 – 18.00 |
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
Дні тижня |
Освітня діяльність |
понеділок |
1. Екопростір розвитку дитини (природний світ: дитина у світі природи). 2. Дитина у світі мистецтва (літературне образотворення) «Освіта сталого розвитку» (літературне образотворення) + (художньо-продуктивне образотворення - ліплення) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (фізична культура) (майданчик) - 11.00 ІІ половина дня Господарсько-побутова праця |
Вівторок
|
1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. 2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ) + комунікативний розвиток особистості. 3. Дитина у світі мистецтва (музика) – 10.30 Пішохідний перехід ІІ половина дня Самостійна художня діяльність |
середа |
1. Комунікативний розвиток особистості (навчання елементів грамоти) 2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ) дитина у світі мистецтва (художньо-продуктивне образотворення – аплікація) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (зал) 11.00 ІІ половина дня Конструювання |
четвер |
1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 2. Дитина у світі мистецтва (музика) – 10.00 3. Екопростір розвитку дитини (предметний світ) ІІ половина дня Театральна мозаїка |
п’ятниця |
1. Екопростір розвитку дитини (природний світ: дитина у світі природи) + комунікативний розвиток особистості 2. Дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання) 3. Здоров’я та фізичний розвиток (зал) 11.00 ІІ половина дня Ручна праця |