Перейти до контенту

Група «Калинка»

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КАЛИНКА"

Калинка 2Ми допитливі малята,
Групи «Калинка» дошкільнята,
Беремось до справ завзято,
Щоб усе на світі знати.

Пріоритетний напрямок роботи групи: сенсорно пізнавальний розвиток.

З ВАМИ ПРАЦЮЮТЬ:

Орієнтовний розпорядок дня на час адаптованого карантину

Зустріч дітей на ігровому майданчику, температурний скринінг 

8.00 – 8.15

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8.15 – 8.25

Вхід до групового приміщення

 8.25 – 8.30

Проведення гігієнічних процедур

8.30 – 8.40

Підготовка до сніданку, сніданок

8.40 – 9.00

Підготовка до заняття. Заняття

9.00 – 10.10

Підготовка до прогулянки

10.10 – 10.20

Вихід на прогулянку

10.20 – 10.30

Прогулянка, ігри, спостереження

10.30 – 11.50

Повернення з прогулянки

11.50 – 12.00

Проведення гігієнічних процедур

12.00 – 12.10

Температурний скринінг

12.10 – 12.20

Підготовка до обіду, обід

12.20 – 12.50

Проведення гігієнічних процедур

12.50 – 13.00

Підготовка до сну, сон

13.00 – 15.00

Поступовий підйом, загартовувальні процедури

15.00 – 15.20

Проведення гігієнічних процедур

15.20 – 15.30

Підготовка до полуденку, полуденок

15.30 – 15.50

Температурний скринінг

15.50 – 16.00

Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.

16.00 – 17.00

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

День

Пріоритетна діяльність

Діяльність організована дорослими зі всіма дітьми (перша половина дня до  прогулянки)

Понеділок

Комунікативна

1.Мовленнєва діяльність

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Художньо-естетична діяльність : музика

Вівторок

Художньо-естетична

1.Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Середа

Ігрова

 

1.Мовлення

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3.Здоров’язберігальна, рухова діяльність : на вулиці

Четвер

Здоров’язбері-

гальна, рухова

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

3. Художньо-естетична діяльність : музика

П’ятниця

Сюжетно-рольова гра за інтересами дітей

1.Мовленнєва діяльність

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Понеділок

Мовленнєва

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Художньо-естетична діяльність : музика Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

 

Вівторок

Пізнавально-Дослідницька

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Середа

Ігрова

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : на вулиці

Четвер

Здоров’язбері-

гальна, рухова

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

2. Художньо-естетична діяльність : музика

П'ятниця

 

1. Мовленнєва діяльність

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Понеділок

 

1. Мовленнєва діяльність

2.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

3. Художньо-естетична діяльність : музика

 

Вівторок

Художньо-естетична

1.Художньо-естетична діяльність : малювання / ліплення / аплікація / конструювання

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : у залі

Середа

Господарсько-побутова

1. Мовленнєва діяльність

2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів / у світі природи / у світі людей / елементарні математичні уявлення

 

Четвер

Особистісний розвиток: соціально-ігрове проектування за спільним творчим задумом дітей

1. Здоров’язберігальна, рухова діяльність : на вулиці

Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички

П’ятниця

Активна практика міжособистісного спілкування та взаємодії, життєві навички

НАША ГРУПА: