Перейти до контенту

Група «Калинка»

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КАЛИНКА"

Калинка 2Ми допитливі малята,
Групи «Калинка» дошкільнята,
Беремось до справ завзято,
Щоб усе на світі знати.

Пріоритетний напрямок роботи групи: мовленнєвий розвиток з використанням елементів інноваційних технологій Л. Шелестової "Вчимося читати".

З ВАМИ ПРАЦЮЮТЬ:

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Понеділок

  1. Дитина в соціумі (предметний світ/соціальний світ) + дитина у світі культури (літературна скринька) «Освіта сталого розвитку»
  2. Здоров’я та фізичний розвиток (фізична культура) (майданчик) - 10.30

ІІ половина дня

Театральна мозаїка

Вівторок

  1. Дитина у природному довкіллі + мовлення дитини
  2. Дитина у світі культури (музичний калейдоскоп) – 10.00 (зал)

Пішохідний перехід

ІІ половина дня

Самостійна художня діяльність

Середа

  1. Здоров’я та фізичний розвиток (фізична культура) 9.00
  2. Мовлення дитини + дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення)

ІІ половина дня

Конструювання

Четвер

  1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі + дитина у світі культури (образотворча майстерня – аплікація)
  2. Дитина у світі культури (музичний калейдоскоп) 9.30

Фізкультурний комплекс

ІІ половина дня

Господарсько-побутова праця

П’ятниця

  1. Дитина в соціумі (предметний світ/соціальний світ) + дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)
  2. Здоров’я та фізичний розвиток (фізична культура) 10.00

ІІ половина дня

Розваги

НАШ ДЕНЬ

08.00 – 08.30 – ранкова зустріч дітей, ігри самостійна діяльність, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика.

08.30 − 09.00 – підготовка до сніданку, сніданок.

09.00 – 10.00 –  підготовка до занять, заняття.

10.00 −12.00 –  прогулянка

12.00 – 13.00 –  підготовка до обіду, обід.

13.00 – 15.00 –  денний сон.

15.00− 15.30 −поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заходи.

15.30−16.30 –полуденок, ігри, індивідуальні заняття, гурткова робота

16.30 – 17.00 – підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення додому.

МІНІ-МУЗЕЙ "ЛЯЛЬКИ"?

У нашій групі створено міні-музей «Ляльки». Створюючи музей, ми хотіли викликати інтерес, збагатити предметно-розвиваюче середовище групи, залучити до співпраці батьків вихованців. Лялька  зрозуміла і близька дітям. Здебільшого ляльки досить прості, що дозволяє дітям активно використовувати в грі. Мотанка - допомагає дітям зосередитися, навчитися терпінню, посидючості. Розвивається мова, логічне мислення, просторова уява, велика і дрібна моторика, координація рухів рук. Унікальна народна лялька всебічно розвиває розумову діяльність дитини, дарує їй нові враження та гарний настрій. Діти активно проявляють інтерес до ляльки , досліджуючи її та експериментуючи з нею.
Мета заснування міні-музею:

- долучення дошкільників до світу народного мистецтва, розширення їх культурного й національного світогляду, формування життєвої компетентності.

Завдання міні-музею:

  • формування у дошкільників цілісного сприйняття народної культури;
    • збагачення емоційно-естетичного досвіду дітей, розуміння зв’язків народного мистецтва з природним і культурним середовищами життєдіяльності людини;
    • усвідомлення власної причетності до традицій свого народу;
    • ознайомлення дітей з народною лялькою-мотанкою та способами її виготовлення;
    • виявлення художніх здібностей, зокрема конструкторських, до моделювання, декорування, розвивати фантазію, творчу уяву;
    • виховання шанобливого і дбайливого ставлення до свого минулого , до історії і культури свого народу.

НАША ГРУПА: