Перейти до контенту

Група «Калинка»

ВАС ВІТАЄ ГРУПА "КАЛИНКА"

Калинка 2Ми допитливі малята,
Групи «Калинка» дошкільнята,
Беремось до справ завзято,
Щоб усе на світі знати.

Пріоритетний напрямок роботи групи: сенсорно пізнавальний розвиток.

З ВАМИ ПРАЦЮЮТЬ:

Орієнтовний розпорядок дня на час адаптованого карантину

(10,5 годин)

Зустріч дітей на ігровому майданчику, температурний скринінг    

7.30 – 8.10

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8.10 – 8.20

Вхід до групового приміщення

8.20 – 8.25

Проведення гігієнічних процедур

8.25 – 8.30

Підготовка до сніданку, сніданок

8.30 – 9.00

Підготовка до заняття. Заняття

9.00 – 10.40

Підготовка до прогулянки

10.40 – 10.50

Вихід на прогулянку

10.50 – 10.55

Прогулянка, ігри, спостереження

10.55 – 12.15

Повернення з прогулянки

12.15 – 12.20

Проведення гігієнічних процедур

12.20 – 12.30

Температурний скринінг

12.30 – 12.40

Підготовка до обіду, обід

12.40 – 13.00

Підготовка до сну, сон

13.00 – 15.10

Поступовий підйом, загартовувальні процедури

15.10 – 15.30

Проведення гігієнічних процедур

15.30 – 15.40

Підготовка до полуденку, полуденок

15.40 – 16.00

Температурний скринінг

16.00 – 16.10

Підготовка до прогулянки, прогулянка, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.

16.10 – 18.00

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Дні тижня

Освітня діяльність

понеділок

1. Екопростір розвитку дитини (природний світ: дитина у світі природи).

2. Дитина у світі мистецтва (літературне образотворення) «Освіта сталого розвитку» (літературне образотворення) + (художньо-продуктивне образотворення - ліплення)

3.  Здоров’я та фізичний розвиток  (фізична культура) (майданчик) - 11.00                               

ІІ половина дня Господарсько-побутова праця 

Вівторок

 

1.  Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

2.  Екопростір розвитку дитини (соціальний світ) + комунікативний розвиток особистості.

3. Дитина у світі мистецтва  (музика)10.30 Пішохідний перехід

 ІІ половина дня     Самостійна художня діяльність                                           

середа

1. Комунікативний розвиток особистості (навчання елементів грамоти)

2. Екопростір розвитку дитини (соціальний світ)   дитина у світі мистецтва (художньо-продуктивне образотворення – аплікація)

3. Здоров’я та фізичний розвиток  (зал) 11.00

ІІ половина дня Конструювання

четвер

1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2. Дитина у світі мистецтва  (музика)10.00

3. Екопростір розвитку дитини (предметний світ)

ІІ половина дня Театральна мозаїка

п’ятниця

1.  Екопростір розвитку дитини (природний світ: дитина у світі природи) + комунікативний розвиток особистості

 2. Дитина у  світі культури (образотворча майстерня – малювання)

3. Здоров’я та фізичний розвиток  (зал) 11.00  

ІІ половина дня Ручна праця

НАША ГРУПА: